dimecres, 19 de juliol del 2017

Sarao maravillao


Estic intentant descriure tot el viscut fa dos caps de setmana a l'Atelier Meravelles i em falten paraules.

He de reconèixer que quan em vaig apuntar al Sarao de Costura, proposat per la Montse de Unamicamesijaesta i l'Helena de Maquinandopatrones, no sabia molt bé on em ficava. Però em feia il.lusió tornar-les a veure a elles i a alguna més de les que haviem coincidit al Sewing Camp de l'any passat. 

Finalment l'Helena no va poder venir, però es van apuntar les tres cosines de Coseprimacose, la Mireia de Coserycompartir, la Maria de Elsenyordelosganchillos i quatre noies més que no tenen blog però n'haurien de tenir perque són fantastiques i tothom ho hauria de saber!

Vem estar bromejant molt sobre el que aniriem a fer. De debò que jo pensava alguna cosa així com que ens fariem un patró i ens cosiriem alguna peça de roba. I va ser això, si, ens vem preparar cinc patrons base (faldilla, samarreta, pantaló, vestit i mono) i ens vem fer dues peces de roba a partir d'aquí, una peça bàsica i una peça versàtil que es podia modificar.

I si us expliqués aixó ja n'hi hauria prou per entendre la mecànica del taller. Però crec que no seria sincera amb vosaltres si us digués que només va ser això. Va ser molt més!!!

Anar a l'Atelier va ser creativitat en el seu màxim esplendor, va ser triomf, energia, feminitat, riures, llàgrimes, connexió, poder, terapia, concentració, desconnexió, catarsis, aprenentatge, empenta... Vaig conèixer més a les meves companyes des del compartir l'estar fent alguna cosa. Qualsevol diria que ajuntant a tantes dones tantes hores, ens hauriem passar el cap de setmana xerrant, i no va ser així, vem estar fent i des d'aquest "fer" vem connectar molt més que amb una simple conversa. La meva parella tot el cap de setmana va ser la Maria de elseñordelosganchillos, i ara la trobo a faltar. Vaig conèixer el gran cor que té encara que el vulgui amagar, potser perquè jo també sóc una mica "la mujer de hielo" ens vem entendre tant bé! (i no publico cap foto seva perque es va emprovar els meus pantalons cagats i perilla la seva integritat, jejeje)

Sóc dona de poques paraules, però crec que amb les imatges ho veureu més clar.


Aqui unes fotografies de l'Atelier 






Aquí les meves creacions en un cap de setmana, tot patró propi!

 La faldilla convertible en samarreta o samarreta convertible en faldilla:

              

Aquesta tela de ratlles havia de ser una samarreta com la que duia l'Anna de Cal joan un dia que hi vaig anar a comprar i ella la duia posada. Hauré d'anar a buscar més tela!


                             

Me'n va fer falta un tros per la faldilla i la Cris me'n va deixar una mica de negra i va quedar xulissima!


Pot ser una samarreta llarga o un vestit curt...




Un mono que pot ser també uns pantalons llargs cagats, d'aquests ben cagats que m'agraden a mi. Com diria una amiga meva, de cagar de peu durant una setmana sencera.


Ei, que la Cris, la gran Cris es va copiar el meu patró! Després és clar, el va millorar i jo me'l vaig calcar per futurs pantalons cagats.



I per ùltim un mono, comodíssim, amb una tela preciosa, també de Cal Joan.

               

                  


I amb aquesta cara de felicitat dono les gràcies a l'Estel.la per fer brotar el millor de nosaltres i al Gerard, que va estar molt atent tot el cap de setmana perquè no ens faltés de res!

Voleu llegir la crònica de les meves companyes? Les trobareu a totes passejant avui per Rums!


Estoy intentando describir todo lo vivido hace dos fines de semana en el Atelier Meravelless y me faltan palabras.

Tengo que reconocer que cuando me apunté al Sarao de Costura, propuesto por Montse de Unamicamesijaesta y Helena de Maquinandopatrones, no sabía muy bien dónde me metía. Pero me hacía ilusión volver a verlas a ellas y a alguna más de las que habíamos coincidido en el Sewing Camp del año pasado.

Finalmente Helena no pudo venir, pero se apuntaron las tres primas de Coseprimacose, Mireia de Coserycompartir, María de Elsenyordelosganchillos y cuatro chicas más que no tienen blog pero deberían tener porque son fantásticas y todo el mundo debería conocerlas!

Estuvimos bromeando mucho sobre lo que iríamos a hacer. De verdad que yo pensaba algo así como que nos haríamos un patrón y nos coseriamos alguna prenda. Y fue eso, si,nos preparamos cinco patrones base (falda, camiseta, pantalón, vestido y mono) y nos hicimos dos piezas de ropa a partir de ahí, una pieza básica y una pieza versátil que se podía modificar.

Y con explicara esto ya bastaría para entender la mecánica del taller. Pero creo que no sería sincera con vosotros si os dijera que sólo fue eso. Fue mucho más !!!

Ir al Atelier fue creatividad en su máximo esplendor, fue triunfo, energía, feminidad, risas, lágrimas, conexión, poder, terapia, concentración, desconexión, catarsis, aprendizaje, empuje ... Conocí más a mis compañeras desde el compartir el estar haciendo algo. Cualquiera diría que juntando a tantas mujeres tantas horas, nos habríamos pasado el fin de semana charlando, y no fue así, estuvimos haciendo y desde ese "hacer" hemos podido conectar mucho más que con una simple conversación. Mi pareja todo el fin de semana fue María de elseñordelosganchillos, y ahora la echo de menos. Conocí el gran corazón que tiene aunque ella lo quiera ocultar, quizá porque yo también soy un poco "la mujer de hielo" nos entendimos tan bien! (Y no publico ninguna foto suya porque se probó mis pantalones cagados y peligra su integridad, jejeje)

Soy mujer de pocas palabras, pero creo que con las imágenes lo veréis más claro.


Aqui unas fotografías del Atelier

Aquí mis creaciones en un fin de semana, todo patrón propio!

La falda convertible en camiseta o camiseta convertible en falda:

Esta tela de rayas debía ser una camiseta como la que llevaba Anna de Cal Joan un día que fui a comprar y ella la llevaba puesta. Tendré que ir a buscar más tela!

Me hizo falta un trozo para la falda y Cris me dejó algo de tela negra y quedó chulísimo!

Puede ser una camiseta larga o un vestido corto ...

Un mono que puede ser también un pantalón largo cagados, de estos bien cagados que me gustan a mí. Como diría una amiga mía, de cagar de pie durante una semana entera.

Eh, que Cris, la gran Cris se copió mi patrón! Después claro, lo mejoró y yo me lo calqué para futuros pantalones cagados.

Y por ultimo un mono, comodísimo, con una tela preciosa, también de Cal Joan.

Y con esa cara de felicidad doy las gracias a Estel.la para hacer brotar lo mejor de nosotros y a Gerard, que estuvo muy atento todo el fin de semana para que no nos faltara de nada!

Queréis leer la crónica de mis compañeras? Las encontrareis a todas paseando hoy por RUMS!





17 comentaris:

  1. Uauh!! Quina passada, si que vau aprofitar el temps. M' encanten els monos i la faldilla/samarreta m'hs enamorat!! Quina llàstima no haver pogut anar.

    ResponElimina
  2. Qué guay Eli! Qué gusto leerte!! Un placer compartir saraos contigo! Un besazo!

    ResponElimina
  3. Quin bon rotllo que despreneu totes, com m'agradaria haver-hi anat!

    ResponElimina
  4. Quina bona energia i felicitat que transmets Eli!!! Segur que va ser xulissim! M'encanten totes les teves creacions, segur que vau aprendre molt!
    Muaks!

    ResponElimina
  5. Quina passada Eli!!!! Va ser un cap de setmana que no oblidarem!!! :-)
    Bibi

    ResponElimina
  6. Quines obres d art i quina alegria! Una combinació màgica! Estaré atenta a les properes creacions!

    ResponElimina
  7. Unes creacions xulissimes i un cap de setmana meravellos.. jo tambe us trobo a faltar 😘😘

    ResponElimina
  8. Quina entrada mes bonica!! I quines peces mes portables!! M'encanten!

    ResponElimina
  9. Ohhhhh Eli.... que me emociono! Qué bonita entrada para describir un finde tan mágico. Yo también os hecho de menos!😘

    ResponElimina
  10. Guau, me encanta todo, que imaginación, qué producción!!! Felicidades!!

    ResponElimina
  11. M encanta. Vull el monoeli. I els cagats perfeccionats per la gran Cris! Però el que més vull es compartir estones de teles i riures amb tu. M'encantes!
    Filsanddraps

    ResponElimina
  12. Alucinada con la transformaciones de las prendas y deseando compartir algo asi

    ResponElimina
  13. quina chulada de roba que t'has fet i quina pasada de sarao al Atelier!

    ResponElimina
  14. Quina creativitat! La faldilla és molt original!

    ResponElimina
  15. M'agraden moltíssim les teves costures!

    ResponElimina
  16. Què guai! A part de la super experiència, també tot el que vas aconseguir "produir", jolines! Flipada em té la faldilla-samarreta convertible!

    ResponElimina