dimarts, 25 de setembre del 2018

Motxilles per l'escola

Aquest any em feia molta il.lusió fer les motxilles de l'escola. El gran ha passat a primària i ho haviem de celebrar.

Vaig impermeabilitzar les teles amb odicoat i per dins les vaig forrar amb pul. He de dir que em va costar molt cosir aquesta barreja de teles i vaig estar pensant que eren les primeres motxilles que cosia i les últimes. Ara, en la distancia, me les miro i son taaan boniques que segur que en caurà alguna més (però compraré ja tela impermeabilitzada)


La petita va ser molt fàcil. el patró de Pandielleando no falla, i el seu tutorial la fan molt senzilla i ràpida de cosir.



La del gran va ser molt més complicada. Vaig serguir un tutorial de Petit a Petit and Family i em vaig enredar a forrar-la.



A més a més vaig utilitzar una tela especial que vaig trobar a Stock Textils que li dona un aire més profesional, té l'esquena transpirable i encoixinada!






Els detalls de The Sewing Cat mai fallen. i m'encanta poder combinar cremalleres!




Vosaltres heu cosit motxilles aquest any? Vull probar algun altre model per a mi!

PATRONS I MATERIAL:

Motxilla Pandielleando: Tutorial
Motxilla Petit a Petit and Family: Tutorial

Tela de Cangrejos: Cal Joan
Tela zigzag: La Casa del Retall
Tela encoixinada: Stock textil

Odicoat: Hilos y Mas.

Cremalleras y detalles: The Sewing Cat.


CASTELLANO

Este año me hacía mucha ilusión hacer las mochilas de la escuela. El mayor ha pasado a primaria y lo teníamos que celebrar.

Impermeabilicé las telas con odicoat y por dentro las forré con pul. Debo decir que me costó mucho coser esta mezcla de telas y estuve pensando que eran las primeras mochilas que cosía y las últimas. Ahora, en la distancia, me las miro y son taaan bonitas que seguro que caerá alguna más (pero compraré ya tela impermeabilizada)

La pequeña fue muy fácil. el patrón de Pandielleando no falla, y su tutorial la hace muy sencilla y rápida de coser.

La del mayor fue mucho más complicada. Seguí un tutorial de Petit a Petit and Family y me enredé a forrar-la.

Además utilicé una tela especial que encontré en Stock Textiles que le da un aire más profesional, tiene la espalda transpirable y acolchada!

Los detalles de The Sewing Cat nunca fallan. y me encanta poder combinar cremalleras!

Habéis cosido mochilas este año? Quiero probar algún otro modelo para mí!

PATRONES Y MATERIAL:

Motxilla Pandielleando: Tutorial
Motxilla Petit a Petit and Family: Tutorial

Tela de Cangrejos: Cal Joan
Tela zigzag: La Casa del Retall
Tela encoixinada: Stock textil

Odicoat: Hilos y Mas.

Cremalleras y detalles: The Sewing Cat.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada