dimecres, 28 de novembre del 2018

Vestit Lozenge

Quan estas subscrita a la revista Ottobre i les noies de Fansdeottobre organitzen un Cose Conmigo, no hi ha excusa per no cosir, encara que últimament m'està costant una mica.

He de dir que és un vestit molt còmode, fàcil de cosir i que queda molt bé. 



Com que ja fa fred, el porto amb samarreta de coll alt a sota, però sense samarreta el podré aprofitar també a la primavera.


Vaig a profitar una visita a Cal Joan per comprar la tela i sortir de la meva zona de confort, ja que no acostumo a vestir amb estampats tan vistosos. L'Anna em va donar una empenteta i a més a més em va donar la idea d'acabar l'escot amb puny en comptes de vistes com venia a les instruccions de la revista, i ha estat tot un encert perque em veig més "casual".

Us animeu a cosir-lo? Ho podeu fer fins al 19 de Desembre i podeu guanyar un val de Cal Joan!

Patró: Vestit Lozenge, revista Ottobre Design 5/2018
Tela: Estampat i puny de Cal Joan.
              Fans de ottobre.


CASTELLANO

Cuando estás suscrita a la revista Ottobre y las chicas de Fansdeottobre organizan un Cose Conmigo, no hay excusa para no coser, aunque últimamente me está costando un poco.

Tengo que decir que es un vestido muy cómodo, fácil de coser y que queda muy bien.

Aproveché una visita a Cal Joan para comprar la tela y salir de mi zona de confort, ya que no suelo vestir con estampados tan vistosos. Anna me dio un empujoncito y además me dio la idea de terminar el escote con puño en vez de vistas como venía en las instrucciones de la revista, y ha sido todo un acierto porque me veo más "casual ".

Os animáis a coserlo? Lo podéis hacer hasta el 19 de Diciembre y podéis ganar un vale de Cal Joan!

Patrón: Vestido Lozenge, revista Ottobre Design 5/2018
Tela: Estampado y puño de Cal Joan.
              Fans de ottobre.



3 comentaris:

  1. Es precioso!! Pero en directo mucho más, despues de verlo tengo que coserme uno cuanto antes.

    ResponElimina
  2. Super bonito, te queda genial!!
    Muchas gracias por participar en el CC, nos encanta ver vuestras creaciones, suerte en el sorteo!
    Besos

    ResponElimina