dilluns, 3 d’abril del 2017

Com si l'hagués parit!

Ja vaig cosir una Cool Bomber amb el tutorial de Fansdeottobre, però aquest cop m'enfrontava jo sola a una jaqueta.

Val a dir que me n'he sortit molt bé, però també m'ha tocat descosir molt.... El patró està pensat per fer-lo en popelina (que no se ni que és), però per la primavera preferia aquest softshell taaant xulo de Cal Joan. Hi va haver moments que patia amb tanta capa de tela, però la màquina es va portar molt bé.





I després del que em va costar fer-la, un cop acabada em vaig sentir com si hagués acabat de parir, exhausta pero taaaant orgullosa! Cada vegada que algú comenta alguna cosa de la jaqueta, se m'omple la boca amb un "l'he feta jo!".

Ara si que m'animaré a fer cosetes més complicades, la propera jaqueta per a mi!

Aprofito i enllaço amb Fans de ottobre i Menuda Inspiración



Ya cosí una Cool Bomber con el tutorial de Fansdeottobre, pero esta vez me enfrentaba yo sola a una chaqueta.

Cabe decir que me ha salido muy bien, pero también me ha tocado descoser mucho .... El patrón está pensado para hacerlo en popelin (que no se ni que es), pero para la primavera prefería este softshell taaant chulo de Cal Joan. Hubo momentos que sufría con tanta capa de tela, pero la máquina se portó muy bien.

Y después de lo que me costó hacerla, una vez acabada me sentí como si hubiera acabado de parir, exhausta pero taaaant orgullosa! Cada vez que alguien comenta algo de la chaqueta, se me llena la boca con un "la he hecho yo!".

Ahora si que me animaré a hacer cositas más complicadas, la próxima chaqueta para mí!

Aprovecho y enlazo con Fans de Ottobre y Pequeña Inspiración

8 comentaris:

  1. Genial!!!!!!
    Jo tb tinc a la llista una per mi. Si t'animes avisa i les cosim plegades!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. A la velocitat a la que vaig estrenes jaqueta per la jubilació...però en parlem! Jo tinc un patró de makerist per muntar!

      Elimina
  2. ¡Qué pasada de chaqueta te ha quedado! Menuda currada, ¡y más con softshell! La popelina es una tela muy fina, como de camisa. XD Di que sí, ¡¡a por más retos costuriles!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jajaja una chaqueta de tela de camisa no la veo para niños con infancia... A por más retos que me inspirais un montón todas vosotras!

      Elimina
  3. Gauuuuu, quina pasada! Una gran satisfacció, clar que sí!

    ResponElimina
  4. Qué chula y que apropiada para esta primavera, seguro que la usas un montón!
    Muchas gracias por enlazar en Fans de ottobre, nos encanta ver vuestras costuras.
    Besos

    ResponElimina
    Respostes
    1. Muchas gracias! En fansdeottobre siempre nos animais a aprender!

      Elimina