dimecres, 10 de maig del 2017

Cartera Plewa, Costura Creativa en companyia

Quan algunes blogueres van començar a comprar-se el llibre de Jan et Jule, Costura Creativa, vaig intentar resisitir-me. Però finalment va caure en les meves mans, tot i que amb la por que acabaria en una estanteria ple de pols per veure'm incapaç de fer res... A Jan et Jule el llibre està esgotat, jo el vaig comprar a Cal Joan, a la botiga física (no sé si encara els quedarà algun)


És un llibre molt maco, amb unes instruccions molt detallades (tot i que m'ha costat una mica i en alguns moments m'he quedat encallada). Per exemple, els laterals de la cremallera havien de ser unes tires de tela de 110cm quan la cremallera es de 70cm. Al final les vaig fer del mayeix tamany que la cremallera sense seguir les instruccions.

En un principi, quan vaig veure la cartera Plewa al llibre em vaig imaginar marxant de cap de setmana amb aquesta bossa tan bonica. Però la veritat és que em quedava petita per al meu propòsit. Podria haver modificat el patró i fer-la més gran. Però no em vaig atrevir. Vaig decidir fer-la igual i veure si me'n sortia.

I m'he n'he sortit prou be!



La tela la va triar el meu fill i em va donar la sensació que semblaria una mica una bossa per portar les coses del nadó. Per això li vaig afegir una mica de negre a la base i als laterals, per trencar una mica amb la nonyeria dels cors.



Li he posat eyelets per decorar (que suposo que ja haureu vist que tothom en té, es que són taaant bonics!)


I una corretja per poder-la penjar de l'hombro si em feia falta o del cotxet (aquesta és l'única modificació que he fet).

                                      


Unes butxaques a l'nterior pels mocadors, les claus... les coses que sempre perds en una bossa gran. Les costures interiors no les he tapat amb un bies com diu el llibre, perquè tantes capes de tela em feien una mica de por. Els vaig passar la overlock per deixar-ho una mica més polit i llestos!

La propera la cosiré més gran i a la butxaca de fora li posaré una solapa per tancar-la o una cremallera. També li posaré cremallera de doble carro, que no sé perquè no ho he fet en aquesta. De moment aquesta bossa se n'anirà a casa de ma germana, que se'n va enamorar i no li vaig poder dir que no!





Estic molt satisfeta del resultat i molt agraïda a les companyes per aquesta petita empenta. Que carai! Per l'enveja que em feien amb les coses que ensenyaven, jejeje.

Voleu veure que s'han cosit elles?

Cuando algunas blogueras empezaron a comprarse el libro de Jan et Jule, Costura Creativa, intenté resisitirme. Pero finalmente cayó en mis manos, aunque con el miedo que terminaría en una estantería lleno de polvo por verme incapaz de hacer nada ... En Jan te Jule el libro está agotado, yo lo compré en Cal Joan , en la tienda física (no sé si todavía les quedará alguno)

Es un libro muy bonito, con unas instrucciones muy detalladas (aunque me ha costado un poco y en algunos momentos me he quedado atascada).

En un principio, cuando vi la cartera Plewa me imaginé marchando de fin de semana con esta bolsa tan bonita. Pero la verdad es que me quedaba pequeña para mi propósito. Podría haber modificado el patrón y hacerla más grande. Pero no me atreví. Decidí hacerla igual y ver si me salía.

Y me ha salido bastante bien!

La tela la eligió mi hijo y me dio la sensación de que parecería un poco una bolsa para llevar las cosas del bebé. Por eso le añadí un poco de negro en la base y los laterales, para romper un poco con la noñeria de los corazones.

Le he puesto eyelets para decorar.

Y una correa para poder colgar del hombro si me hacía falta o del cochecito (esta es la única modificación que he hecho).

Unas bolsillos en el interior para los pañuelos, las llaves ... las cosas que siempre pierdes en una bolsa grande. Las costuras interiores no las he tapado con un bies como dice el libro, porque tantas capas de tela me daban un poco de miedo. Les pasé la overlock para dejarlo un poco más pulido y listo!

La próxima la coseré más grande y en el bolsillo de fuera le pondré una solapa para cerrarla o una cremallera. También le pondré cremallera de doble carro, que no sé porque no lo he hecho en esta. De momento esta bolsa se irá a casa de mi hermana, que se enamoró y no le pude decir que no!

Estoy muy satisfecha del resultado y muy agradecida a las compañeras para ese pequeño empujón. Que carajo! Por la envidia que me daban con las cosas que enseñaban, jejeje.

Quereis ver que se han cosido ellas?

Aprovecho y enlazo con Rums, que hoy estará lleno de Costuras Creativas!




An InLinkz Link-up


Aprofito i enllaço amb Rums, que avui estarà ple de Costures Creatives!




39 comentaris:

  1. T'ha quedat preciós!!! M'encanta com has combinat els colors, el pots portar a tot arreu.

    ResponElimina
  2. Respostes
    1. Muchas gracias! La recomiendo! Intentare editar en castellano jeje

      Elimina
  3. Superbonita esta cartera, la combinación de telas me parece preciosa.Y vaya curro debe tener...muy chula si señor

    ResponElimina
  4. Me encantaaa!! Los colores y las telas son preciosas! Muy bonitos los ollaos para el toque color;)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Esos ollaos por los que nos habéis hecho suspirar tantas!

      Elimina
  5. Molt xula!! De nyonya no té res!!! T'ha quedat preciosa!!

    ResponElimina
  6. T'ha quedat xulíssima!!! a mi m'agraden aquestes teles. I et faràs una més gran? sembla que sigui gran :)
    Ains, quines ganes de provar els eyelets...

    ResponElimina
    Respostes
    1. Aqui hi cap el portatil. Jo la vull per marxar de cap de setmana. Posa eyelets a tot!!!

      Elimina
  7. No m'extranya que la teva germana s'enamoràs de la bossa, es molt maca!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gracies, m'ha germana m'ha regalat una neboda preciosa y no li he pogut dir que no!

      Elimina
  8. Me encantan las telas, y los eyelets quedan tan requetebién... muy chulo.,

    ResponElimina
  9. M'encanta la combinació de teles! Vaig comprar el llibre per aquesta bossa però em fa respecte... ara encara la vull més! M'apunto les teves propostes de modificació! Petonassos!
    filsanddraps

    ResponElimina
  10. Preciosa tu cartera, me encanta!! Ha sido un placer compartir costura contigo. Besos

    ResponElimina
  11. No m'extranya que la teva germana la vulgui per a ella: es super bonica!

    ResponElimina
  12. Bonica combinació de colors!!! Hem fet felices a germanes i cuñades! jejejeje

    ResponElimina
  13. Super bonita! La combinación de telas todo un acierto! Yo también le había hechas el ojo para bolsa con e fin de semana, si modificará ya dirás las nuevas medidas...

    ResponElimina
  14. T'ha quedat molt xula 😍, felicitacions :-)
    i moltes gràcies per participar en aquesta meravellosa sorpresa :-)

    Petons,
    Elisabet

    ResponElimina
  15. es preciosa... res de ñoñería!! apuesta combinación de teles mola molt, ara m'han entrar ganes d'aquesta també!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Siii, al final m'encanta. La faré més gran però amb les mateixes teles!

      Elimina
  16. Jo, qué bonita! No me hago bien a la idea del tamaño... Tendré que hacerme una! Deseando ver tu próxima Plewa modificada o no! Muaks

    ResponElimina